Saturday, February 5, 2011

סקס באח הגדול Big Brother ISrael Love Scenes


אוקיי אז כמה דברים:
אז מה שהיא זונה בוגדנית? מה אתם עושים עניין מפגרים?
תנו לה להשתרלל בשקט! וגם מההתחלה היא באה בפוזה של בחורה גסה..זה היה צפוי שיכול אולי לקרות משהו כזה..אז מה כולם משחקים אותה מופתעים?
עוד דבר זה שהארוס שלה ממש לא מסכן אני ממש לא מרחמת עליו...אם הוא עם מישהי כמוה כנראה שזה מגיע לו וכבר ראינו כמה שחצן הוא כשהוא נכנס לבית...
אם באמת היה איכפת לו מזה שהיא בגדה בו הוא לא היה חושף את עצמו ככה בטלווזייה הוא היה אמור להיות מושפל ומבוייש זה רק בגלל האגו והכבוד שלו...סתם אידיוט.
יבן/ת זונה מה את/ה מדבר/ת שטויות הבעל יכול למצוא פי 1000 מימנה מההתחלה אני לא מבין מה הוא עשה איתה
עשה בשכל שהוא בא להציל את האגו הגברי שלו וואלה זה גבר עכשיו תופסים מימנו תראי/ה כמה נשים יעמדו בתור.
העתי הפחדן הזה בחר שהוא יעוף אההה.... פחדן אפילו הוא אמר ליזיזה שלו שבמקרה שזרק אותה באותו יום(ליהיא) שהוא מפחד מימנו.....
גועל נפש, פשוט מגעילה ת'תחת, אשכרה לשבת מול הטלויזיה ולראות את הארוסה שלך מתחרמנת עם משהו אחר, ועוד אומרת שהיא שלמה עם זה, תודה לאל שהכניסו אותו לבית, שתאכל את הדייסה שהיא בישלה, גועל נפש, איך אפשר להיות איתה, גם בוגדת, גם רולה, וגם בהמה .
זונה שרמוטה ועתי עוד יותר בן זונההההה ידע שהיא מאורסת הוא לא אוהב אותה והיא לא אותו הכל הצגה משחק מעניין בהתחלה הוא היה אם סיוון דרור שהיא עפה הוא פיתאום מאוהב בליהיא? 
מחר אני מחיל תוכנית ריאליטי.
יש לי 100,000 שקל.... אז אני מוצא כמה חברה בשכונה ואומר להם: " אחי אני נותן לך 25,000 ואתה משחק אותה בדיוק כמו שאני אומר לך, אתה תבכה ותשמח כשאני אגיד לך בקיצור רוקד לפי החליל שלי, ואז תקבל את הכסף" ובטח שכולם מסכימים. עכשיו בעזרת סוכנות הפרסום שנקראת ערוץ 2 אני משווק את עצמי את התוכנית כדבר החם הבא
וכולנו גורפים טונות כסף מפרסומות, ומעיצוב דעת הקהל דרך התוכניות שלנו.
כמה נוח זה שהיא רק "מאורסת" ועזבה את החבר שלה בשביל להצטלם בתכנית
ועכשיו מוצאים איזה מפגר שידבר בטלפון ויפרסם בפייסבוק כל מיני שטויות בכאילו,
אנשים אתם מפגרים שמעבירים את הזמן בלאכול שקרים שבישלו לכם ולהתפעל מהם ולהגיב עליהם
זה בדיוק מה שהמפיקים של התוכנית והחדשות (שמשלמים להם משכורת מאותו כיס) רוצים מכם
אני לא מאמין איך אפשר לקנות את כל מה שמראים בטלויזיה
איזה עם מפגר יש לנו....... שמשקר לעצמו, תופס את כולם כממו מטומטמים וחיים זה על חשבון של זה
נו בחייאת אתה בא ואומר שנפגעת? מה היא הרגישה עם הנתק שהיה בזוגיות שלכם לפני?? כמה בחורה יכולה לסבול בזוגיות כשהמרחק בה היה דבר משפיע..הייתם ביחד ושמרתם על קשר מ״רחוק״.. זה קשה ופוגע מבחינתך.. צודק.. ואולי מצד שני היא הרגישה זאת גם ..
 

No comments:

Post a Comment